Milano- Alfa-Romeo-exteriors_biggalleryimage

Milano u Poljskoj? Nije moguće, čak ni legalno – uvjereni su Talijani!

Očito je otišlo predaleko, barem za Italiju i Talijane. Naime – da Model Alfa Romeo Milano – nema više nikakve veze s Milanom. Čak ni s Italijom…

Napisao: Matjaž Korošak

Carlos Tavares, šef Stellantis grupe, tvrd je i realan čovjek, ali i nemilosrdan pregovarač koji se ne boji pokazati zube kada je potrebno ostvariti svoje pravo. Kada je odlučio da će novi model Milano proizvoditi tvornica u Poljskoj (Tychy), stare zamjerke između vlade i Stellantisa potpuno su se rasplamsale.

 

carlostavarespresentationpressconferencedareforward2030_biggalleryimage

 

Carlos Tavares, čelni čovjek Stellantis grupe, tvrd je i realan čovjek, ali i nemilosrdan pregovarač, kojem je Tavares, koji vrlo dobro zna što je potrebno da brend postane profitabilan, prije nekog vremena zaprijetio da će početi zatvarati Fiatove tvornice u Italiji zbog preslabe eksploatacije. I time je izvršio određeni pritisak na Vladu da donese plan dobrovoljnih odlazaka i umirovljenja (za oko 3700 radnika). Sada su Talijani odlučili izdašno stimulirati gradnju tvornice baterija Tesli ili kineskom Cheryju kako bi povećali brojčanost autoindustrije. Ne boji se pokazati zube kada je u pitanju traženje prava. Kada je odlučio da će novi model Milano proizvoditi tvornica u Poljskoj (Tychy), stare zamjerke između vlade i Stellantisa potpuno su se rasplamsale.

 

exteriors 1 biggalleryimage

 

Ako Tavaresa Teslu nije ni briga (pogotovo sad kad su odustali od jeftinog električnog modela ispod 25.000 eura koji bi mogao konkurirati modelima Citroena, Peugeota, Opela i Co.), s Kinezima je drugačije. “Ako dođu Kinezi, naravno da smo spremni boriti se s konkurencijom, ali gdje je rat, ima i žrtava”, rekao je za Automotive News Europe, spominjući moguće zatvaranje tvornica. “Ako bude veća konkurencija i budemo manje prodavali, možda nam takvi kapaciteti neće trebati, čak ni zatvaranje nije isključeno”, rekao je Portugalac, koji također vrši pritisak na vladu u Italiji da konačno donese odluku o obećanom samo bi se prebacilo uvođenje subvencija za električna vozila u prodaju.

 

edctplant turin biggalleryimage

 

To je čak toliko razljutilo ministra industrije Adolfa Ursu da je rekao kako je nemoguće da se Milano proizvodi bilo gdje drugdje osim u Italiji. Prema talijanskom zakonu, obmanjivanje je kupaca ako naziv stranog modela ili proizvoda zvuči talijanski, a nije. Talijanska vlada i Stellantis očito su na suprotnim stranama i bit će zanimljivo vidjeti kako će se rat nastaviti…

 

Podijeli:
Komentari

Komentiraj

Više ne morate ići u osiguranja prilikom prometne nesreće: Saznajte što napraviti prema novom zakonu