ampnet_photo_20240621_238365_biggalleryimage

Nije lako naslijediti gurua Ferdinanda Piëcha, ali Mate Rimec to očito može, Hrvat osmislio najimpresivniji sportski automobil na svijetu

Bugatti je nedvojbeno u vrhu maloserijskih proizvođača prestižnih sportskih automobila – u pogledu performansi, tehnologije i cijene. Nekoć krunski dragulj carstva šefa Volkswagena, neumoljivog Ferdinanda Piëcha, sada je pod vizionarskim vodstvom hrvatskog elektro gurua Mate Rimca.

 

ampnet_photo_20240621_238365_biggalleryimage

 

Nakon desetljeća dubokog sna, talijanski industrijalac Romano Artioli oživio je marku, no ambiciozno dizajnirani Bugatti EB 110 doživio je neslavan kraj. Koncentrirana stručnost VW grupe tada je donijela uspjeh, a vodeće modele Veyron i Chiron sada prati treća generacija najimpresivnijeg sportskog automobila na svijetu. Novi model zove se Tourbillon.

 

ampnet_photo_20240621_238365_biggalleryimage

 

Tourbillon je po prvi puta elektrificiran, ima električni pogon s dva motora na prednjoj osovini i jednim motorom na stražnjoj osovini. Iza vozačevih leđa nalazi se uzdužno postavljen atmosferski benzinski motor, koji zamjenjuje forsirani W16 s četiri turbopunjača iz prethodnih modela. Ponovno mu je povećan obujam, naime na nevjerojatnih 8,3 litre motor s unutarnjim izgaranjem razvija nevjerojatnih 736 kilovata (1000 KS), a to uz dodatnu snagu električnog pogona daje ukupnu snagu od 1324 kW (1800 KS). To je dovoljno za nevjerojatne performanse, za ubrzanje od 0 do 100 km/h u samo dvije sekunde i najveću brzinu od 445 km/h. Važno: električni pogon se može isključiti. I cijena: također nevjerojatnih 3,8 milijuna eura plus PDV.

Podijeli:
Komentari

Komentiraj

Više ne morate ići u osiguranja prilikom prometne nesreće: Saznajte što napraviti prema novom zakonu